Pracujemy od 7:00 do 21:00.


Pobierz plik reklamacyjny / zwrotu

Zwroty

1. Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy). Rolety, plisy, żaluzje aluminiowe i drewniane oraz moskitiery, są wykonane według indywidualnych parametrów i nie przysługuje im prawo zwrotu.

2. Podstawą przyjęcia zwrotu jest dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura).

3. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien być w nienaruszonym stanie.

4. Produkt powinien zostać odesłany na koszt Kupującego do Sprzedawcy w opakowaniu zapewniającym bezpieczną przesyłkę.

5. Sprzedający zastrzega sobie prawo nieodbierania przesyłek wysyłanych na jego koszt bez wcześniejszego uzgodnienia.

6. Zwrot należności za produkt nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego po otrzymaniu i sprawdzeniu przesyłki.


Reklamacja

1. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy elektronicznie pod adresem e-mail: [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: 33-340 Stary Sącz, ul. Źródlana 22.

2. Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy). Rolety, plisy, żaluzje aluminiowe i drewniane oraz moskitiery, są wykonane według indywidualnych parametrów i nie przysługuje im prawo zwrotu.

3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu, tj.: paragon fiskalny lub faktura.

4. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

  • Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nick z allegro,
  • Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • Przedmiot reklamacji z opisaniem okoliczności uzasadniające reklamację oraz wskazaniem żądania Kupującego. 

5. Wadliwy towar powinien zostać odesłany na koszt Kupującego do Sprzedawcy w opakowaniu zapewniającym bezpieczną przesyłkę. 

6. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Sprzedającego następuje niezwłocznie, a nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres Sprzedającego. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

 7. Reklamacji podlegają:

  • Wada fabryczna sprzedawanej rzeczy, w tym w szczególności została wydana kupującemu w stanie niezupełnym,
  • Sprzedawana rzecz uległa uszkodzeniu podczas transportu,
  • Sprzedawany towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem.

8. Reklamacji nie podlega :

  • Napraw uszkodzeń spowodowanych przez nieprawidłową eksploatację i montaż oferowanych produktów,
  • Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego (kolor, proporcje itp. zamówionego towaru) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru,
  • Zmiany, która pojawiła się w okresie gwarancyjnym, a której powodem jest naturalne zużycie towaru,
  • Produkt, którego wymiary przewyższają zalecane dla danego typu produktów,
  • Błędne podanie przez Kupującego parametrów zamawianego towaru (wymiary, kolor itp.).

9. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za niezgodne z instrukcją postępowanie Kupującego.

10. W przypadku uwzględnienia reklamacji produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pozbawiony wad. Zwrot produktu następuje na koszt Sprzedającego. W sytuacji, gdy naprawa bądź wymiana produktu na nowy lub inny o tej samej wartości nie będzie możliwa Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Zwrot należności  za produkt nastąpi przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.

11. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt za pobraniem.

12. W przypadku uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu prosimy o poinformowaniu niezwłocznie pracowników Sprzedającego oraz spisanie w dniu odebrania przesyłki protokołu szkody od kuriera i przesłaniu do Sprzedającego w formie elektronicznej lub pisemnej na wskazany adres. W przypadku braku protokołu szkody od kuriera reklamacja nie będzie mogła zostać rozpatrzona.

13. Sprzedający zastrzega prawo nieodbierania przesyłek wysyłanych na jego koszt bez wcześniejszego uzgodnienia z pracowniami Sprzedającego.

Szybka wysyłka!

Gwarancja szybkiej dostawy dzięki wysyłce kurierskiej

BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI

Szyfrowane połączenie zabezpieczone certyfikatem SSL

Gwarancja wysokiej jakości

Bezproblemowy zwrot do 14 dni od momentu zakupu i 2 lata gwarancji